17 listopada 2012

A w parkach jesień już...

Wiem, wiem... Jesień już od dawna, ale ten manicure kojarzy mi się nieodzownie z tą porą roku, szczególnie teraz, kiedy wzorek zmalowałam na wszystkich pazurkach :) Widziałyście go już w "żywiołach", a teraz w całej swej okazałości! Jakość zdjęć tradycyjnie nie powala, ale jak już wiecie... ja i moje wieczorno-nocne malowanki... :)



Całość pokryłam dwukrotnie beżowym lakierem z Safari, a następnie delikatnie wycieniowałam złotym brązem z Golden Rose, stąd też ta lekka poświata. Drzewka zmalowałam czarnym lakierem. Listki wykonane sondą roztarłam patyczkiem, żeby wyglądały bardziej jak listki :p
Jak Wam się podoba? :)

Pozdrawiam,

Justine

11 komentarzy:

  1. Nie wysyłałaś go gdzieś na konkurs? Bo już go gdzieś widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie wysyłałam;) Być może ktoś miał kiedyś podobne. Moje zmalowane wczoraj:)

      Usuń
  2. Nie wiem czy widziałaś, ale w kwestii Liebster Blog jest już wszystko poprawione i Twój blog widnieje na liście :). Zapraszam jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście bardzo jesienne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW!
    Jestem pod wrażeniem, bardzo mi się podoba :)

    Jeżeli to Twoje "wieczorno-nocne malowanki" to ciekawe jakie cuda tworzysz w innych warunkach :)
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: