6 czerwca 2012

Essence nail art: stampy set / stampy designs

Udało się! Po długich poszukiwaniach stempelkowego zestawu z Essence, o którym tak dużo czytałam w Internecie, w końcu znalazł się w moich zbiorach :) Niestety nie jest dostępny w każdej Naturze, a dziś akurat przypomniało mi się o jeszcze jednym punkcie w mieście. Tam też na mnie czekał :) Opinie krążą dobre, więc postanowiłam się skusić.


Ze względu na to, że kosztował niewiele (13,99zł w Naturze) postanowiłam od razu dokupić dodatkową płytkę, ponieważ ta z zestawu nie za bardzo mi odpowiadała. Akurat nie miałam zbyt dużego wyboru, więc postanowiłam zdecydować się na motywy na cały paznokieć:


Na zdjęciu płytka wygląda jakby była zarysowana, w rzeczywistości pokryta jest jednak cieniutką folią, prawie niewidoczną, gdyby nie boczne napisy. W ostateczności na dwóch płytkach znaleźć można 14 wzorków. Nie są one dokładnie tym, czego szukałam, ale mam nadzieję, że wszystko jeszcze przede mną ;)



W zestawie znajduje się, co oczywiste, stempelek i "zdrapka". O ile zestaw jest ogólnie chwalony niemal na każdym forum i blogu, o tyle negatywne opinie krążą o samej "zdrapce".


Postanowiłam jednak sprawdzić sama. Już za pierwszym pociągnięciem płytka wyglądała mniej więcej tak:


Niestety "zdrapka" bardzo ją rysuje, dlatego też warto, jak podpowiada wiele Stempelkowiczek, korzystać ze zwykłej, niepotrzebnej karty bankomatowej lub innej tego rodzaju. Nasza płytka na pewno pozostanie bez skazy :)
I ostatnia sprawa - lakiery. Essence oferuje specjalne lakiery do wykonywania stempli, jednak dziś udało mi się odnaleźć tylko srebrny. Braki w asortymencie :) Nie zdecydowałam się na jego kupno, bo narazie poluję na tradycyjne kolorki, głównie czarny. Panie w drogeriach upierały się natomiast, że zestaw nie wymaga specjalnych lakierów. Spróbowałam więc z tymi "zwykłymi". Udało się tylko z jednym, czarnym, już dość gęstym. Inne się do tego zwyczajnie nie nadają. Lakiery muszą być więc przede wszystkim gęste i dobrze kryjące. Dlatego też czekam na dostawę w drogerii i być może już niedługo uda mi się pokazać Wam moje postępy w stempelkowaniu :)


Pozdrawiam,

Justine

3 komentarze:

  1. Czekam z niecierpliwości na Twoje wzorki, bo też ma ten sam zestaw i niestety i ładne wzorki nie wychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla Ciebie zrobiłam dziś pazurki z wykorzystaniem stempelka:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: